دو دلیل برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای

دو-دلیل-برای-موفقیت-در-بازاریابی-شبکه-ای

دو دلیل برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای

دلایل متعددي براي وارد شدن مردم به صنعت بازاریابی شبکه اي وجود دارد

دلیل اول: داشتن یک درآمد اضافه

 

دلیل دوم: خرید کالا و یا استفاده از خدمات

 

دلیل سوم: ترجیح دادن سود حاصل از مشاغل آزاد، به حقوق ماهیانه سازمان ها

  • اگر شما صرفا براي خرید کالا و یا خدمات به این سیستم وارد شده اید، از انتخاب شما متشکریم.
  • اما اگر شخصی فعال در بنا نهادن یک بیزینس هستید، می توانید درآمد بسیار زیادي از راه بازاریابی و ساختن یک مجموعه در بازاریابی شبکه اي کسب کنید

 

شما تنها با برداشتن دو قدم می توانید یکی از افراد موفق این بیزینس باشید.

1) با بالا دستی خود مشورت کنید اما در بعضی مواقع بالادستی نمی تواند راهنماي خوبی براي شما باشد!! از او در مورد تجربه ها و موفقیتهایش بپرسید.

اگر او نتوانست به طور کامل دلایل کامیابی خود را شرح دهد و تجربه هاي خود را در اختیار شما قرار دهد، بهتر است از تجربه هاي اشخاص دیگري استفاده کنید. این یک “برنامه ریزي انتقال” در سیستم بازاریابی شبکه اي است که در حال حاضر بسیاري از
نتورك مارکترها از آن استفاده می کنند.

یقین داشته باشید که بالادستی شما معلم شماست و باید با فنون و متدهاي پیشرفته این صنعت آشنا باشد تا شما هم بتوانید با استفاده از تجربیات و راهکارهاي او یکی از افراد موفق این حرفه باشید.

لیدرشیپ
لیدرشیپ

اگر مجبور شدید از این برنامه ریزي استفاده کنید، سعی کنید یک شخص متخصص در آموزش بازاریابی شبکه اي را پیدا کنید و یا اینکه”مقاله هاي آموزشی” را در اینترنت جستجو کنید و از تجربه هاي دیگران در نقاط مختلف جهان استفاده کنید.

مقاله های اینترنتی و جزوات
مقاله های اینترنتی و جزوات

خواندن “کتاب هاي آموزشی” هم به شما کمک زیادي خواهد کرد، از آنها غافل نشوید. شاید این نکته براي شما غیر معقول باشد اما؛ فقط بالادستی هاي شما نیستند که به شما آموزش میدهند، بلکه در بعضی مواقع شما می توانید از زیرمجموعه هاي خود نیز مطالب زیادي یاد بگیرید!! به آنها اعتماد کنید.

2) “همانند سازي” یا “راهبر سازي” مهمترین عامل موفقیت شما در بازاریابی شبکه اي است.

شما در عصر جدید “بازاریابی” زندگی میکنید و باید نیروي تازه اي براي ساختن شبکه و رشد زیرمجموعه هایتان داشته باشید.

باید پذیرفت که درصد اندکی از افراد در بازاریابی شبکه اي شکست می خورند و به جرات می توان گفت که اکثر آن ها به دلیل ناتوانی در duplicate یا همانندسازی این شکست را پذیرفته اند.

اگر می خواهید مجموعه اي از بهترین و بزرگترین راهبرها را داشته باشید، باید اطلاعات خود را در زمینه بازاریابی بالا ببرید و با انتقال این اطلاعات به زیرمجموعه هاي خود و آموزش صحیح آن ها، یکی از افراد موفق این حرفه باشید.

شما هر چقدر هم که قدرتمند باشید به تنهایی قادر به هدایت کردن یک مجموعه بزرگ نیستید، بنابراین با همانند سازي و آموزش صحیح موفقیت خود را تضمین کنید.

همانندسازی
همانندسازی

در حال حاضر فقط در کشور ایالات متحده صدها شرکت دیگر غیر amway هم از این روش براي فروش محصولات خود استفاده می کنند و در خیلی از کشورهاي دیگر نیز به همین صورت است.

اگر می خواهید مجموعه اي قدرتمند از بهترین راهبرها را داشته باشید، اگر می خواهید یک نتورك مارکتر professional باشید، هر آنچه که از این صنعت می دانید به زیرمجموعه هاي خود انتقال دهید.

“همانند سازي کلید موفقیت شماست”

منبع:گروه تحقیقاتی نتورک مارکتینگ

دو دلیل برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای
(94.67%) از 15 رای

14 نظر

پاسخ دهید

نوزده − هفده =