مفاهیم پایه و اساس نتورک مارکتینگ(صوتی)

مفاهیم پایه و اساس نتورک مارکتینگ(صوتی)

تعداد یا زمان: 39:37 دقیقه

دسته بندی: -

قیمت: 8950 تومان

تعداد نمایش: 1129 نمایش

تاریخ ارسال: 16 اسفند 1395

به روز رسانی در: 19 فوریه 2018

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

مفاهیم پایه و اساس نتورک مارکتینگ(صوتی)
(100%) از 12 رای

در این فایل صوتی پر اطلاعات مفاهیم پایه و اساس نتورک مارکتینگ(صوتی) تقدیم شما میشه

اساس بازاریابی شبکه ای به 5 دسته عمده تقسیم میشه

که به اختصار در این فایل صوتی به آن پرداخته شده است

مفاهیم پایه و اساس نتورک مارکتینگ(صوتی)
مفاهیم پایه و اساس نتورک مارکتینگ(صوتی)
  1. تاریخچه مو به مو و دقیق بازاریابی شبکه ای(جهانی و کلی,جزئی)
  2. تفاوت بازار سنتی و مدرن
  3. تفاوت مارکتینگ سالم و ناسالم
  4. اهرم و تصاعد
  5. پارادایم شیفت(مهم ترین قسمت از مفاهیم پایه)
  • جزئیات این فایل:
  • .

    زمان: 39:37 دقیقه

  • .

    حجم فایل: 38 MB

  • .

    فرمت فایل: mp3

  • .

    استپ این فایل: مثبت 5

از اینکه میشنویم یک فرد در یک نقطه از ایران و یا در خارج از ایران با آموزش های گروه تحقیقاتی نتورک مارکتینگ ، تیم فروش منظمی راه اندازی کرده است ، بسیار خوشحال میشویم و برای ادامه کار انرژی میگیریم.
  • ابتدا محصولات مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه کنید.
  • پس از اضافه کردن محصولات به سبد خرید، روی دکمه سبد خرید کلیک کنید.
  • در صفحه سبد خرید می توانید محتویات سبد خرید و مبلغ قابل پرداخت را مشاهده کنید.
  • با درج نام و شماره تماس خود در سبد خرید و زدن دکمه پرداخت به صفحه پرداخت بانک هدایت می شوید.
  • با استفاده از کارت های شتاب و رمز دوم کارت خود می توانید مبلغ را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
  • پس از پرداخت موفق، می توانید فایل محصولات خریداری شده را دانلود نمایید.
  • در صورتی که عضو سایت باشید، می توانید سوابق خرید را در پنل کاربری مشاهده و محصولات خریداری شده را دانلود نمایید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی و غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.